دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

خواهرانه های دختری عاشقتم پرنسس👸

1396/11/16 2:35
نویسنده : مامان آزی
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

الهی مامان قربون قد و بالات بشم که هر روز داری بزرگ و بزرگتر میشی آخه چقدر داره زود میگذره دلم میخواد از هر روز قد کشیدن شما دو خواهری نهایت لذت ببرم و خاطره بنویسم و لحظه های قشنگش رو تو قالب عکس ثبت کنم میدونم یه روز میرسه که دلم برای تک تک این روزها و بچگیها و شیطنتها و شیرینکاریها تنگ خواهد شد. این روزها شما حسابی درگیر بچه داری و خواهرداری با مامان هستی یعنییی حسابییییی هاخوشمزه قربونت بشم که تو عالم بچگیت و شیطنتهای خواهرانت😜 اما کمک حالم هم هستی 😍 الهی من به فدای شما دوتا دخترهای قشنگم بشم و بابا داوود جیگرم😍 عشقم 💖 امید زندگیم💕💑

که هرسه شما تمام قشنگی و خوشحالی من تو این دنیا هستید🙏👩👸👼👨💕

پرنسس خوشگل و بی همتای من👸😘

مامان آزی هنرمند😄کاردستی دهه فجر🌷

پسندها (2)

نظرات (1)

دخــــــتــرخــــالــــہدخــــــتــرخــــالــــہ
9 خرداد 98 21:41
چه دختر نازی دارین خدا حفظش کنه 😘
مامان آزی
پاسخ
ممنونم😍🌺