دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

جشن پایان سال تحصیلی 97_96 ✌👸

1397/2/18 13:12
نویسنده : مامان آزی
665 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیباروی من جشن فراغت تو از آموزش جشن دیگریست ارزشمند و مقدس...

با کاروانی از دعای خیر,تورا بدرقه میکنم و چشم به راهه موفقیتهای بعدی تو هستم❤👸😘

روزگار مثل یه وزش باد تند در گذره انگار دیروز بود بدنیات آوردم و این وبلاگ ساختم و شاهد و ثبت کننده لحظه به لحظه وجود عزیزت شدم خیلی زود داری بزرگ میشی و من هرروز شاد از قدکشیدن و باتجربه شدنت و گاها دلتنگِِ روزهای شیرین بچگیت.😍امروز هم برچشم برهم زدنی اولین سال آموزشی پراز تجربه و شادی برای دختر ناز مامان گذشت هر روز این سال به شادی و ذوق و شوق فراوون برای رفتن مهد برات گذشت  خیلی تجربه خوبی بود هم واسه آینده قشنگ دخترم و هم دوستهای خوبی که پیدا کردی هم آموزش های فوق العاده ایی که یادگرفتی ممنونم از مربی خاله میترا عزیز و کادر عالی طلوع دانش و همینطور از وجود با ارزشت که هر روز طعم شیرین مادر شدن و معنی مادر بودن رو بیشتر از هرزمانی درون من پرورش میدی و با تمام وجودم افتخار میکنم و هر ثانیه و لحظه از خداوند شاکرم که من و بابایی داوود رو لایق چنین دختر باهوش و زیبایی دونست.🙏💖

روزت مبارک مربی عزیزم❤💐🎊

اینم کاردستی ها و تکالیف و مجسمه های. یکساله دخمل طلا😍🎊❤

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان صدرامامان صدرا
19 اردیبهشت 97 15:16
موفق باشی عزیزم😙😙
عمه فروغعمه فروغ
21 اردیبهشت 97 14:06
هزارماشالله بهشمحبت...شاد باشید با موفقیت های بیشترشبغل