دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

تولد 5سالگی پرنسس دایانا❤🎊

1397/6/14 22:00
نویسنده : مامان آزی
738 بازدید
اشتراک گذاری

تو مثل بهانه ای...تو مثل بهاری...تو مثل هرآنچه تا بحال داشتم نیستی ... تو بهترین حسی... صورتیِ.. دخترانه ای

زندگی کن بهانه قشنگ من برای عاشقی

زندگی کن و آرام آرام بزرگ شو

جانکم... عزیزکم.... زعفرانی ترین طعم های روزگار

به طعمِ عاشقانه های ما ، من و تو نمیرسد❤❤❤👯

عروسکم خوشگلم تولد 5سالگیت مبارک خانوم باهوش و منطقی و ماه روی مامان چه حسِ خوبی هست هر روز و ماه و سال دیدن قد کشیدنت و بزرگ شدنت. 

تو بهترین هدیه خدایی بودی و هستی که خدا من و بابایی رو برای اولین بار با وجود با ارزش تو لایق اسم پدر و مادری دونست به وجودت افتخار میکنم و روز به روز من و بهترین بابایی دنیا تلاش میکنیم تا بهترین ها فراهم کنیم تا شاهد موفقیت و لب خندونت و شاد بودنت باشیم تو فقط بچگی کن مادر شاد باش و همیشه بخند و از زندگی قشنگت نهایت لذت ببر زیباتریییییین دختر دنیا👸🎊

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
15 شهریور 97 0:49
تولدت مبارک. جشن
مامان صدرامامان صدرا
15 شهریور 97 13:21
تولدت مبارک پرنسس❤