دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

آزمایش و سنوگرافی سلامت فندقم

1391/12/7 22:25
نویسنده : مامان آزی
296 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولویه دوست داشتنیه ما قربونت بشم چند روز پیش چندتا آزمایش با سنوگرافی واسه سلامتی فندقم انجام دادم همش نگرانه این هستم که مامان خوبی بودم از فندقم خوب مراقبت می کنم، ساعت ١٢ظهر بود که با بابایی مهربون رفتیم سنو باز مثل اونبار استرس داشتم گوشم فقط یه چیز میخواست بشنوه اونم اینکه آقایه دکتر بگه نی نی سالمه چشم از لب دکتر برنمی داشتم دکتر سکوت کرده بود و دنبال جنین می گشت و این سکوت من رو به وحشت انداخته بود رنگم پریده بود بابایی بهم گفت حالت خوبه دکتر سریع برگشت گفت چرا ترسیدی گفتم آقا دکتر چرا ساکتید بچم سالمه گفت خانننننم جنین کوچولو هست بزارید پیداش کنم بلههههه اینم یه بچه سالم و پاهای قشنگت رو نشون بابایی داد من و بابایی هم کلییی ذوق کردیمniniweblog.comبعدش رفتم جواب آزمایش سه گانه رو بگیرم اونجا هم دل تویه دلم نبود فقط سلامتی تورو از خدا می خواستم تا اینکه دکتر گفت جنین سالم سالم هست هوراااااهوراخدایا شکرت بابت بچه سالم،بابت اینهمه نعمته خوب که به من دادیniniweblog.com

اینم عکس فندق ما

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آینده
3 بهمن 92 23:09
سلام.یه نی نیه تو راهی؟ انشالله به سلامتی مامان آینده