دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

پرنسسم هفت ساله شد

1399/5/24 16:44
نویسنده : مامان آزی
324 بازدید
اشتراک گذاری

​​​​​​دختر تابستونی من زیباترین هدیه خدایی امسال خیلی دوست داشتم کاری کنم که روز تولدت حسابی برات بیادماندنی و غافلگیرانه بشه من و بابایی و البته همکاری مادر مینا و خاله عاطی یجوری برنامه ریزی کردیم و موفق هم شدیم 😍🤗

البته من از چندی قبل بصورت حرفه ای 😉نظرخواهی برای تم تولدت کردم و شماهم بسیار استقبال از تم تابستونی و آناناسی کردی،دیگه از یکماه قبل تمام ایده هام و برنامه هام جمع بندی کردم تا اینچنین شب زیبایی بتونم برات خاطره بگذارم🍍🍉🥳💃

دیگه نگم برات که شبانه چطور کیک پختم و چقدرررررر زمان گذاشتم برای تزئینش و فندانت درست کردم و بعدم تزئینات روی کیک طرح زدم و خلاصه شبانه تا پاسی از صبح درگیر بودم تا مثل همیشه بتونم با دستهای خودم و تمام عشق کیک تولد دخترم رو خودم با ایده هایی که داشتم  آماده کنم🥰،واقعا حس غیرقابل توصیفی هست 🍍🍉🎂

و اما از دکور تولد و تزئینات و خوشمزجات بگم که شکرخدا تونستم همونی که میدونستم خوشحالت میکنه و دوست داری انجام بدم 

الهی فدای بابا داوود مهربون بینظیر عزیزقلبمون بشم،خداحفظش کنه که قلبِ مامان آزی هست 🥰💞🧿،

هرزمانی ایده داشتم پا به پام تمام شرایط رو برام آماده کرد تا  شادی و خندیدن و خاص ترین روز رو برای من و شماها نفسهامون فراهم کنه🤩😘

آوردن اون چوب ها واقعا کار راحتی نبود من ایده که تو ذهنم بود یبار بهش گفتم و دیگه نفهمیدم بابا داوودی کی اونهارو آماده کرد و آورد⁦☺️⁩ مثل تولد پاییزی دلینا خانومچه که بخاطر تولد که تم طبیعی پاییزی بود تا شیرازم رفت😊🤭

خلاصه یه روز کامل شما پیش مامان مینا رفتی و اونها سرگرمت کردن تا ماهم شرایط رو آماده کنیم 

امسال همش میگفتی مامان تو این کرونا تولد نمیخوام آخه کسی نمیاد تولدم ،اصلا بهم خوش نمیگذره 

و من به این فکر فرو رفتم🤔 که باید چیکار کنم تولدی هیجانی و متفاوت از هر زمانی برات تدارک ببینم🥳🤩💃

و اما هرگززززز فراموش نمیکنیم لحظه ورودت و شادی از ته قلبت میدونم برای خودت هم فراموش نشدنی شد⁦☺️⁩🥰

مامان مینا اشک شوق ریخت ماهم همگی اشک تو چشمهامون حلقه زد🥺

خیلیییی لحظه دوست داشتنی شد،و در نهایت هم کلی باهم رقصیدیم و فش فشه بازی کردیم و خوردیم و خوش گذشت💃🧨🎈🎉 

قوربون وجودت و درک و منطق بالات بشم که از من و بابایی کلی تشکر کردی،آخه نفسم پرنسس رویاهام تاج سرم چراغ خونم بدون برای خوشبختیت و آوردن خنده به لبهات همه تلاشمون رو خواهیم کرد🌱😘

🎉🎂🍍🍉🍌🥭🍏🍋🍈🍐😋

چه غافلگیری قشنگتر از اینکه مامان آزی هدیه مورد علاقه دختر طلا رو براش بده و باز کلی شادی دایانا خانم ازبابت این هدیه🤩مرسی که هرروز تایم کتاب خوندنم کنارم میشینی و کتاب میخونی فدای این ذوق و علاقت بشم نفس📚🧿

سالگرد از​​​دواج مامان و بابایی💞

خوشبخت پرنسس های من با داشتن بابای خوب و نمونه و عشققق🥰🧿🧿🧿

پخت خوشمزجات هرروزه موردعلاقه دخترطلا😋🥮🍩☕🥐

⁦بهترینی نفس 👩‍🎓⁩🎉🎉

پسندها (4)

نظرات (1)

عمه فروغعمه فروغ
30 مرداد 99 21:30
خدا حفظش کنه براتون،تولدش مبارک❤
مامان آزی
پاسخ
🙏❤️