دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

اولین مطلب برای نفسم

1391/9/21 22:05
نویسنده : مامان آزی
370 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان میوه دل مامانی امروز برای من و بابایی یه روز فراموش نشدنی هست اینقدر ذوق زده هستم که تصمیم گرفتم یه وبلاگ درست کنم تا خاطرات لحظه لحظه با هم بودنمونو توش ثبت کنم. البته مامانی یه دفتر خاطرات هم گرفتم که اون یه راز شیرین میشه بین من و تو،اونجا همه خاطراتو با جزییات کامله هر ساعت و هر ثانیه از وجود قشنگت توی زندگیمون برات می نویسم تا هروقت بزرگ شدی بدونی چقدر از بودنت خوشحالیم و امروز با تمام وجودم احساس میکنم کنار عشق زندگیم خوشبخترین زن دنیا هستم و با اومدن تو عزیزترینم توی دلم این خوشبختی صدچندان شد و این رو فقط مدیون لطف و نظر خدای مهربونم هستم پس با نام خدا برات می نویسم...

دفتر خاطرات فندق جان

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)