دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

زیباترین هدیه

1391/9/21 22:11
نویسنده : مامان آزی
380 بازدید
اشتراک گذاری

مدتی هست که یه احساس هایی تو وجودم حس می کردم یه احساس باور نکردنی یه احساس که یهویی اتفاق افتاد و همین شد زیباترین اتفاق زندگی عاشقانه ما، چند روز پیش تصمیم گرفتم برم آزمایش خون اما بعد از اینکه جواب آزمایش گرفتم دیدم منفی هست و من باردار نیستم هرچند این احساس مادر شدن یهویی خدا تو دلم گذاشته بود ولی ته دلم انگار منتظر مثبت شدن جواب آزمایش بودم، بابایی هم همینطور می گفت به احساست شک نکن تا اینکه مدتی گذشت و امروز به اصرار مامان جون مینا رفتم آزمایش خون و ساعت ٨شب بود که با عزییییزترین و مهربوووونترین بابایه دنیا واسه جوابش رفتیم بلههههههههه مثبتهورا خدا من و بابایی رو سوپرایز کرد و زیباترین هدیه رو تو دل من گذاشت. منم سریع پریدم بیرونو به مامان مینا زنگیدم همون لحظه بارون قشنگی میبارید و من اصلا احساس نمی کردم زیر بارون دارم خیس میشم و امشب شد فراموش نشدنیترین شب زندگی من و بابایی.

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)