دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

سالگرد عروسی ماما و بابا

1392/4/15 22:38
نویسنده : مامان آزی
418 بازدید
اشتراک گذاری

دختر زیباروی من نفسم امروز سالگرد عروسی من و بابایی بودniniweblog.com

شما هم ٣٤ هفته هست تو دل مامانی هستی و شدی جگرگوشه مامان، عزیزم دیگه تقریبا یک ماه دیگه به اومدن شما مونده انشاللهمامانی فدات بشم تا به امروز حسابی هوای مامان داشتی و هیچییییی مامانو اذیت نکردی این یک ماه هم کلی مواظب خودت باش نفسم مامان که حسابی سنگین شدهSmiley pregnant woman 123.gifاما با هر سختی از صبح مشغول خودم بودم و خوشمل کردم و غروب با بابایی رفتیم آتلیه و از این دوران شیرین با شما بودن کلیی عکس انداختیم ،بعدم رفتیم خونه مامان و بابا جون و جشن گرفتیمniniweblog.com

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)