دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

آخرین روز بارداری

1392/5/15 23:50
نویسنده : مامان آزی
366 بازدید
اشتراک گذاری

امروز استرس انگیزترین روز زندگی مامانه فردا قراره عمل سزارین بشم و فرشته آسمونی من زمینی بشهniniweblog.com خیلی میترسم دلهره دارم niniweblog.com هرچند به اراده و قدرت خدا توکل دارم و فقط منتظر لحظه ای هستم که بهوش بیام و خبر سلامتی دخترم رو بشنوم و جگرگوشمو با تمام وجودم تو بغل بگیرمو لمسش کنمniniweblog.comحالا هم اومدم خونه ماما مینا شب بخوابم که فردا ٦صبح با مامان جون و بابا داوود بریم بیمارستانniniweblog.comمامانی قشنگم نمیدونی تویه این دنیا چقدر چشم انتظار اومدنت هستن خانواده من خانواده بابایی خلاصه همه بیصبرانه منتظرت هستندniniweblog.comخدا جونم مواظب جفتمون باشniniweblog.com   

اینم عکس ٣٦هفتگی و آخرین سنوگرافی جیگر طلااااniniweblog.com

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)