دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

تولد یک سالگی مینی موس دایانا

1393/5/23 4:40
نویسنده : مامان آزی
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comاي بهترين چه خوب شد که به دنيا آمدي و چه خوبتر شد که دنياي ما شديniniweblog.com

                               پس براي ما بمان و بدان که تو تنها بهانه براي بودني

                     niniweblog.com زیباترین فرشته زندگی مامان و بابا تولدت مبارکniniweblog.com

دختر زیبارویم:

یک بهار تابستان پاییز و زمستان را دیدی از این پس همه چیز جهان تکراریست جز مهربانی..

الهی من فدای وجودت بشم دختر قشنگم نفس زندگیم چقدر زود گذشت ،نوشتن تمام زیباییهای لحظه به لحظه این یک سال و لذت مادر شدنی که من کنار تو با تمام زیباییهاش حس میکنم غیرقابل توصیفه ،قشنگترین آرامش زندگی یعنی هر روز صبح دیدن صورت ماهت و خنده ایی که روی لبهاته، شیرین ترین لحظهام لحظه ای هست که با تمام شیرین بودنت صدام میزنی ماما و دست کوچولوت رو دور گردنم حلقه میندازی .دایانا دختر قشنگم من و بابا با تمام بند بند وجودمون دوست داریم از خدا ممنونم بخاطر اینهمه خوشبختی،بخاطر نعمتی که من رو لایق مادر شدن و عشق مهربونم رو لایق پدر شدن چنین فرشته ای دونسته niniweblog.com

پرنسس قشنگم این مدت مامان سخت درگیر اسباب کشی بودم و دقیقا مصادف با 16 مرداد روز تولد تو دختر نازم میشد اصلا فکرشم نمی کردم برسم واست جشن بگیرم اما با خواست خدا و از اونجایی که پشتکار مامانت زیادهniniweblog.com تونستم هم خونه رو واسه تولدت آماده کنم وهم آتلیه بریم واسه عکسهای سرمجلسی و هم اینکه تم تولدت که مینی موس انتخاب کرده بودم طراحی کنم که انصافا از نظر مهمانها خوشمل خوشمل شده بود niniweblog.com

خلاصه مامانی به هر طریقی بود دوستداشتنی ترین تاریخ تقویم 16مرداد ،شب تولدت رسید وشد یکی از اون شبهای فراموش نشدنی زندگیم،حسابی به همه خوش گذشت کلی زدیم و رقصیدیم niniweblog.comشما هم که نگو دائماً درحال نی نای نای بودی فکر کنم حسابی بهت خوش گذشت niniweblog.comبا اینکه این بار آتلیه رویه سرت گذاشته بودی و همش درحال شیطونی بودی و اشک خاله عکاس رو درآوردی اما عکسهات مثل همیشه ماه شده من و بابا داوود و شما هم که خانواده میکی موس شده بودیم اونم عکس جالبی شد. به هرحال مامان قشنگم عمرم ،من و بابایی مهربونت آرزومون خوشبختی و خوشحالیته، همیشه سعی کردیم بهترینها واست انجام بدیم امیدوارم بزرگ که شدی از دیدن جشن تولد 1سالگیت نهایت لذت رو ببریniniweblog.com

Happy BirthdayDAYANA                                                                                                                      

برای دیدن عکسهای جشن تولد تم مینی موسی دایانا به ادامه مطلب بروید...                                                                                                                       

ریسه عکس 12ماهگی و Happy Birthday و 1سالگی دایانا طلا niniweblog.com

ساعت تولد دایانا نفسسniniweblog.com

کارت دعوت پرنسس زیبارویniniweblog.com

فلش راهنما و ردپا مینی موس دایاناniniweblog.com

خوش آمدگویی niniweblog.com

گیفت مهمانها niniweblog.com

پاکت پاپ کرن با قدو بالای دایانا طلاniniweblog.com

جعبه دستمال کاغذی با نشانه دایانا niniweblog.com

برگه یادگاری و نایلکس و ظروف مینی و میکی موسniniweblog.com

پذیرایی به صرف میوه،شکلات،پاپ کورن،سالادالویه،ماکارونی،ژله،کیک،چایی،نوشابه و دوغ

خوشمزه ترین زمان تولد مخصوصا واسه کوچولوهای مجلسniniweblog.com

هدیه مامان آزی و بابا داوود به فرشته بی همتای زندگیمونniniweblog.com

اما هدیه تمام مهمانهای عزیزم که با حضورشون کلی خوشحال شدمniniweblog.com

چندتا عکس یادگاری از پایان این شب به یادموندنیniniweblog.com

            niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (7)

مامان بانو
23 مرداد 93 16:12
سلام مامانى از آشنايى با شما و دختر نازتون خوشحالم به ما سر بزنيد به اميد اينكه دوستاى خوبى براى هم باشيم منتظر حضور گرمتون بووووس بووووووس
مامان آزی
پاسخ
ممنونم عزیزم چشم حتما بوووس
مامانِ بهار
23 مرداد 93 16:25
تولدت مبارک عزیزممممم .. ان شالله 120 ساله بشی .. عروس بشی ایشالله مامانش دستت درد نکنه ..معلومه خیلی زحمت کشیدی . انش الله همیشه در کنار هم شاد باشید
مامان آزی
پاسخ
مرسی مامان بهار جونم انشالله دختر ناز شما هم همیشه لبش خندون باشه
sheyda
23 مرداد 93 16:30
تولد یکسالگیت با تاخیر مبارک خاله جون...به امید یه عمر با عزت و طولانی...ایشا...همیشه بخندی عزیزم...
مامان آزی
پاسخ
از لطف و توجه شما ممنونم
مامان مبینا
23 مرداد 93 16:44
سلام عزیزم چه دختر نازی داری از طرف من ببوسش. به وبلاگ دختر منم سر بزن
مامان آزی
پاسخ
مرسی عزیزم بووووس
مونا
26 مرداد 93 16:58
دختر ناز و خوشگل تولد 1سالگيت مبارك چه مامان خوش سليقه اي چه تداركات باشكوهي تولدت خيلي قشنگ بوده دايانا خانم انشالله هميشه شاد باشي
مامان آزی
پاسخ
ممنونم از توجه شما
سارا
26 مرداد 93 17:05
به به دايانا جونم تولدت مبارك چققدر خوشگل شدي، مامانش كلي خسته نباشي با اين تولد باشكوهي كه واسه پرنسس خانم گرفتي بوووس
مامان آزی
پاسخ
مرسي خاله سارا
مامان عاطفه
6 آبان 93 15:22
عزیز دلم انشالله صد ساله شی نه صد سال کمه همیشه زنده باشی. دختر نازی داری حتما به ما سر بزنید.
مامان آزی
پاسخ
ممنونم عزيزم بووس