دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

20 ماهگی نفس ماما بابا

1394/1/22 21:40
نویسنده : مامان آزی
1,129 بازدید
اشتراک گذاری

                         نفس مامانی 20 ماهگیت مبارک

                             

جونم محبتعمرممحبت نفسم محبتخانووومم محبت دختر 20 من 20 ماهه شدی niniweblog.comخانم شدی niniweblog.comماه شدیniniweblog.com دیگه با شیرین زبونیهات و رفتارهای ملوس دخترونت هر روز بهم یادآوری میکنی که داری خانمی میشی ومن کلیی دلم واسه نی نی بودنهات تنگ میشه و اما عاشق و بیقرار هر روز قد کشیدن و بزرگتر شدنت هستم، از صحبتهات و کلمات شیرینی که میگی بگم که ماشالله باید چند روز فقط تایپ کنم چون دیگه مثل طوطی هرچیزی با اون زبون شیرین بچگیت بزبون میاری و دل مارو غش میبری همه چیز هم میشناسی از میوه و خوردنی و کارتهای صدآفرینت تا اشیا و وسایل دوروبرت، خواستهات رو با جمله بندی شیرین ازم میخوای niniweblog.com بیش از اندازه هم به بابایی یا بقول خودت باباشی وابسته ای تمام عصر باید باهم بزنین در در و ماشین گردی و خوش بگذرونین حتی تو مهمانی ها هم به باباشی چسبیدی تا منخجالت خوب دیگه همینه از قدیم گفتن دختر بابایی کامله واسه پرنسس من که این عین حقیقته بابا و دختر شدن دیوانه و مجنون همniniweblog.comاما یه اتفاق بدغمگین 12 فروردین بود خونه ماما مینا یا بقول خودت ماما منا دعوت بودیم موقع ناهار وسط من و بابایی نشسته بودی یهو در یه چشم بهم زدن گفتی کاشق(قاشق) بده که ناخواسته دستت رفت تو کاسه غذا که داغم بود وای که خدا فقط شاهده اون لحظه حال من و بابایی وبقیه چطور بود niniweblog.comمن فقط تونستم همون لحظه غذاهای رو دستت بکشم و تمیز کنم دیگه افتادم و هیچی نفهمیدم ودیگه بابا داوود و خالها هرچی به ذهنشون میرسید برای بهبود دستت بکار بردن قربون درد و گریهات بشم تا به اون روز نزاشتم خاری به پات بشینه نزاشتم اشکی از درد از چشمهای قشنگت سرازیر بشه اما نمیدونم چرا و چطور یه لحظه این اتفاق افتاد اما شکررررخدا زیاد آسیب ندید و سریع رو به بهبود هستniniweblog.com خانم دکتر هم دست شمارو دید و گفت جای نگرانی نیست و سریع جای لکش میره ،آهان چکاپ کلی و آزمایشهات و قد و وزنت رو هم دید و شکرخدا از همه چیز رضایت کامل داشت و گفت دندون دخملم هم داره از 8تا میشه 9تا هوراااجشن

چندتا عکس از عروسک بیست ماهه منniniweblog.com

http://zibasaz.niniweblog.com/

بوسه مادرانه ام نثار تو دختر زیبارویم که نه تکرار میشوی و نه تکراری...niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان راحله
22 فروردین 94 22:35
ماهگردت مبارک عزیزمممممم ان شالله همیشه شاد باشی .. خدا نکنه برات اتفاق بد بیوفته عزیزم ....... عکس هات هم خیلی خوشگل بود گلم
مامان آزی
پاسخ
مزسی از توجه شما مامان راحله عزیزم
مریم
22 فروردین 94 22:40
ای خدااا من عاشقش شدم
مامی دلسا
26 فروردین 94 0:22
چه دخمل خوش تیپی مبارکهههههههههههه بیست ماهگیت عزیزم
مامان آزی
پاسخ
ممنونم مامان دلسا عزییز
مامان مبینا
30 فروردین 94 20:13
ماهگرد دایانا جو ن مبااااااااااااااارک ایشالله 100ساله شی خاله
مامان آزی
پاسخ
مرسی عزییزم
مامان مبینا
30 فروردین 94 20:14
اخییییییییییی عزیزم الهی ک دیگه دایانا هیچ وقت اوف نشه من ک عااااااااااااااشقت شدم
مامان راحله
30 فروردین 94 20:55