دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

تولد دو سالگی دایانا مهربون با تم خرس مهربون

1394/5/26 18:48
نویسنده : مامان آزی
3,953 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comتق و تق و تق در می زنه قاصدکniniweblog.com

اومد بگه تولدش مبارک

خبر می ده به دوستا و فامیلا

 دوساله شد دایانا جون نازگلک

 شادی کنید بگید بزرگ و کوچک

دایانا جونم تولدت مبارک

خوشگل خانم niniweblog.comگلابتونniniweblog.com ابرو کمون niniweblog.comچشم عسلی niniweblog.comدایانا خانم niniweblog.comخانم خانوما niniweblog.comپرنسس طلاniniweblog.com تاج سرما niniweblog.comشادی دلمون niniweblog.comچراغ خونمون niniweblog.comزیباترین هدیه الهیniniweblog.com قربونت بشم 16 مرداد 94روز جمعه دوساله شدی جشنخدایا شکرت پرنسس مهرویه ما دو سال از عمر پربرکتش رو پشت سر گذاشت فدای قد و بالات بشم و فدای هوش و ذکاوتت بشم فدای شیرین زبونیهات و حرف زدنهای قشنگت بشم که با هر یه جملش مامان رو غرق خوشحالی و نشاط میکنی وقتی با اون لهجه شیرین بچگونت میگی مامان آزاده یا(مامان آژی) و دستت رو حلقه میندازی دور گردنم و لپ مامان رو میبوسی و در گوشم خواستت رو میگی دیگه چشمام هیچی نمیبینه جز دخترم و احساس زیبای مادر بودنم که خستگی تمام روزمرگیهارو از تنم بیرون میکنه و باعث میشه از ته قلبم روزی هزاران بار شکرخدا کنم که مارو لایق دونست و تو فرشته قشنگ رو بهمون بخشیدniniweblog.com

اما از تولد بگم که مامانی از ماهها در جستجو و تدارکاتش بودم هرچند مثل همیشه همه چیز دقیقه 90 شد ولی خوب ایدها و جستجو فراوونم برای انتخاب یه تم شاد و خوشگل برای شما از قبل تو ذهنم آماده بود شماهم که خوشحااال از هفتها قبل میرقصیدی و میگفتی تبلد تبلده دایانا که من قربون تبلد گفتنت تم تولدت رو خودم طراحی کردم شماهم دوستش داشتی مامان آزی هم که همیشه عاشق خرس مهربون بودم قبل تولدت چاپش کردیم و مثل پارسال درگیر قیچی و چسب و کاردستی ساختن شدیم البته اینجا جا داره از خاله سودی گل یه تشکر ویژه کنم چون واقعا من رو کمک کرد مخصوصا واسه چسب زدن گیفت مهمانها و جعبه پاپ کورن و پاکت کارت دعوتها آخه تدارکات واسه 35 نفر بود که خیلیم خوشگل شدتشویقخجالت بعد از تدارکات تم من شدم و تدارکات شام تولد که انصافا واسه هر مدلش کلی وقت لازم بود یه سری چیزهای دیگه هم جز لیست بود و خریدم که تهیه کنم که دیگه دایانا خانم با شیطونیهاش دیگه واسم وقت نگذاشت حالا بماند که دوشب پشت هم تا 5صبح کوکی های تولد پختم و سعی کردم طرح خرسهای مهربون روشون طراحی کنم و مهمانها هم بنا به محبتشون کلی از طعم شام وکوکیها و تدارکات تعریف کردن که نوش جان همشونقلب چند روز قبل تولدم من و شما و بابایی رفتیم آتلیه برای عکس گرفتن از شما و ست مادر و دخملی از خودم و شما که متاسفانه بعد از کلی آماده شدن من و خوشگل کردنم و رفتن آتلیه سه ساعت تو اتلیه مشغول بودیم اما اصلا با خاله عکاس همکاری نکردی و اصلا نشد یه عکس درست حسابی نه از خودت و نه از جفتمون بندازه اینقدر دلم گرفتناراحتمامانی ولی دیگه به عکاس گفتم دخملی شیطون شده بهتر اذیتش و اصرارش نکنیم و اینطور شد که غمگین برگشتم خونه دیگه باید بزارم هروقت آمادگی از عکس داشتی ببرمت البته اگه طاقت بیارمچشمکو اما یه روز مونده بود به تولدت روز پنج شنبه تدارکات میز کندی بارت تهیه کردم و میز و تزئینات تم و بادکنکها رو آماده کردیم البته به کمک بابا داوود گل و عزیزم که واقعا مامان آزی رو تنها نگذاشت و واسه دخملی سنگ تمام گذاشت قربون وجود بهترین بابای دنیا بشمخلاصه که روز جمعه رسید و بزن و برقص و شادی و حضور مهمانهای عزیزم که باعث دوچندان شادی مجلس دخملیم شدن و البتهههه حضور بچهای گل مجلس که خداراشکر بهشون هم خوش میگذشت که واسه منم از هرچیزی این مسئله با ارزشتر هست که تولد پرنسسم بیشتر به بچهای مجلس خوش بگذرهخوب دختر خوشگلم مامان آزی هرچیزی که در توانش بود واسه تولدت انجام داد تا بزرگ شدی بدونی که چقدر برام عزیزی اونقدری که یه هفته روز و شب فعالیتها واسه تولدت و تا 5صبح بیدار بودنها و رو پا ایستادنها و انجام تدارکات چیزی نبود در برابر وجود عزیزت و دیدن لب خندونت و خوشحالیت با بچها دور کیک تولدت که همون شب تمام خستگی از تنم بیرون کرد والبته از خدا ممنونم كه موقعيتي برام فراهم كرده كه بتونم با دستهاي خودم و با سليقه خودم تمام تداركات تولدت رو آماده كنم واز اين بابت خيلي خيلي خوشحالم و شادنفس زندگیم امیدوارم بزرگ که شدی از دیدن تولد دو سالگیت نهایت لذت رو ببری وبدونی من و بابایی عاشقتیم     

 فرشته نازم تولدت مبارک                                               

 فلش راهنما به طرف جشن تولد دایانا طلاااا

 برای دیدن بقیه عکسهای تولد پرنسس دایانا به ادامه مطلب بروید...

پاکت و کارت دعوت

ردپا خرس مهربوندلقک

 

  خوش آمدگویی بغل     

ریسهHappy Birthday خرس مهربون   

ریسه اسم دایانا گلم           

ریسه خرس های مهربون    

ریسه مثلثی خرس مهربون و عکس دایانا طلاااا

            

 ریسه آویزرنگین کمانی خرس مهربون

عدد تولد خرس مهربون ابله

 

 ساعت تولد نفسمونهورا

 

کندی بار

 

 برگه یادگاری

 

کوکی خوشمزه دست ساز مامان آزی و شکلات با روکش عکس پرنسس دایانا  و تنقلات دیگه 

 

 

پاکت پاپ کرن 

 جعبه دستمال کاغذی با طرح خرس مهربون و پرنسس دایانافرشته

 

 کیک خرسی و چاقو و چنگال و بشقاب با لیبل تم تولد             

 گیفت هدیه از طرف دایانا خانم به مهمانهای عزیز  

 قسمت خوشمزه تولد کیک هورااااهورا

 

یه قسمت لذیذ دیگه از تولد 

 چندتا عکس از دایانا طلا هرچند اول مجلس از کنار مامان مینا تکون نخوردی اما از زمان اومدن کیک تولدت لب پرنسسم خندون شدخجالتلبخند

 

 هدیه مامان و بابا به زیباترین پرنسس دنیااا

 هدیه مهمانهای عزیزم که البته اکثرا وجه نقد بود بغلقلب                                       

 یه روز پر از شادی و بازی و یه شب آروم و یه خواب عمیق همراه با خرسهای مهربون

 

     

پسندها (6)

نظرات (13)

مــــن
27 مرداد 94 12:45
دایانا جون خیلی دوستت دارم خوشگلمـ
مامان آزی
پاسخ
ممنونم ازلطف وتوجه شما
مامان راحله
27 مرداد 94 17:36
تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک تولد تولد تولدت مبارککککککککککک
مامان آزی
پاسخ
قربونت عزییییز دلم
مامان راحله
27 مرداد 94 17:37
سلام عزیزم تولدت مبارکککککککککککککک ان شالله هزارررررررررر ساله بشی .. عروس بشی ایشالله ... جشن دانشگاه رفتنت ایشالله ... فدااااااااااااااااااااش
مامان آزی
پاسخ
ممنون از لطف فراوون شما مرسی از این دعاهای خوب و قشنگتون
مامان راحله
27 مرداد 94 17:37
به به چه جشن باشکوهی مامانش دستت درد نکنه .. خسته نباشی کادوش هم خییییییییییییییییلی قشنگه مبارکش باشه
مامان آزی
پاسخ
مامان راحله جون مرسی از محبتت گلم چشمات قشنگ میبینه
سودابه
27 مرداد 94 20:49
خاله جون تو درخشانترین ستاره درجشنت بودی همیشه روشن بمون توشبای که ستاره های دیگه خوبیارو کم میارن وخاموش میشن رازخوب بودن رو ازماه یادبگیر.سودی
مامان آزی
پاسخ
مرسی خاله سودی شاعر مهربون
مامان مبینا
28 مرداد 94 1:37
دایانا جونم تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااارک ایشالله 100ساله شی عزیزم
مامان آزی
پاسخ
مرسی مامان مهربون و عزیزم ممنون از توجه شما
مامان مبینا
28 مرداد 94 1:38
مامان خانم واقعا خسته نباشی همه چی مرتب وخوش سلیقه هستش افرین ب مامان هنرمند دایانا
مامان آزی
پاسخ
نظر لطفتون هست مرسی از محبت فراوون شما گلم
مریم
28 مرداد 94 3:43
وااای چه تم شاد و خوشگلی چه تولد قشنگی آفرین به شما مامان مهربون همه چیز عالی و شیک و با سلیقه برگزار شده امیدوارم دایانا جون همیشه سلامت باشه و صد ساله بشه
مامان آزی
پاسخ
ممنونم از توجه و محبت شما به من و دخترم
مامان ارنیکا
31 مرداد 94 22:47
پرنسس کوچو تولدت مبارک مامانش عالی و محشر همه چیز دستت درد نکنه
مامان آزی
پاسخ
قربان شما محبت دارید مرسی از توجه شما
مدیر سایت نی نی عکس
2 شهریور 94 9:07
سلام خوشحال میشیم عکس دایانا جون و برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
مامان آزی
پاسخ
بلههه خیلیم عالی ممنون
مامی دلسا
3 شهریور 94 14:15
تولدت مبارک دایانا جوووووون چه تولد قشنگی به به همه چی عالی بود مامانی
مامان آزی
پاسخ
قربانت مامی دلسا مرسی از لطف فراوونت
مهسا مامی رها
11 مهر 94 16:26
چه دختر نمکینی, خیلی نااازه تولدتم مبارک عزیزم
مامان آزی
پاسخ
ممنونم از محبت شما
من
6 آبان 94 23:23
خدا عمرش ده!