دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

تولد سه سالگیت مبارک پرنسس عزیزترینم

1395/5/16 17:17
نویسنده : مامان آزی
566 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comقربونت بشم تاج سرم پرنسس خوشگلم قشنگترین معجزه خدا باادب و خوش زبون ترین دختر دنیا دایانا نفسم تولد سه سالگیت مبارک.جشن

امسال تولدت متفاوت تر از هرسالی بود و البته واسه شما فوق العاده جذاب تر، جشن نبود شادی نبود دلمون پر از حسرت نبود باباجون مختاره ولی واسه شاد کردن گوهر باارزش زندگیمون چند روز گذشته من و بابایی تمام کار و گرفتاریهای روزگار رو کنار گذاشتیم رفتیم سفرniniweblog.com وثانیه به ثانیه روز و ساعت نزدیک شدن به تولدت رو فقط و فقط به شما اختصاص دادیم پارک و هرجایی که دوست داشتی رفتیم هرکاری که شما دوست داشتی انجام میشد هرچیزی که شما میگفتی خورده میشد و البته توسط شما هرآنچه از لباس تا اسباب بازی دیده میشد بی معطلی خریده میشد niniweblog.comمیدونم از هرسالی بیشتر بهت خوش گذشت niniweblog.comمن و بابایی عاشقتیم و برای شادیت از هیچ چیز دریغ نمیکنیمniniweblog.com

و اما متن یه آهنگ مینویسم که تمام واقعیت حرف دل یه مامان عاشق به پرنسس خوشگلشهniniweblog.com

چقدر آروم میشم با خنده هات میام این راهو تاتهش پابه پات

تو همه جونمی جونم فدات الهی قربونه حرف زدنات

مگه میشه تورو دوست نداشت مگه میشه تورو تنها گذاشت

نفسام به چشات بسته شده ببین عشقت ازم دیوونه ساخت

تو یه دنیایی ساختی واسه من که تو خوابم نمیدیدم اصا

چقدر این لحظه هارو دوست دارم از این به بعد بگو مجنون به من

نمیزارم تورو از دست بدم واسه تو قید غم هامو زدم

دیگه چی بهتر از این اتفاق که من به دنیای تو اومدم

میخوام باشیم باهم این حال خوشو مدیونم به تو

باتو آروم میشم بزار آروم باشم تویی آرامشم مجنونم به تو

زیربارون خیس میشم باتو عجب حال خوشی دارم باتو 

منم دیوونه ی آرامشت به من میگی تو آروم حرفهاتو 

محبتباتو آروم میشم بزار آروم باشم تویی آرامشم مجنونم به تومحبت

پرنسس خوشتیپ میخواد بره آفتاب بگیرهniniweblog.com

نمونه ایی از خریدهای این چند روز دایانا خانم که تقریباً جیب بابایی رو خالی کردniniweblog.com

اینم دوتا لیوان های دخملی که یار ویاور روز و شبهای پرنسس هستنniniweblog.com

            niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (2)

فریبا
24 مرداد 95 17:18
پرنسس خوشگل هزارساله بشی تولدت مبارک ماشالله به این دخمل خوشگل.
مامان آزی
پاسخ
ممنونم
مامان راحله
16 شهریور 95 17:29