دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

روزهای خوش و مژده عالیییییی

1396/4/23 15:43
نویسنده : مامان آزی
343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانم سلام پرنسسم قربون قدوبالای رعنات بشم عروسکم قربون شیرین زبونیهات بشم مامانممم مونس دلم این روزها دیگه حسابی خانم و باوقار شدی از کدوم خصوصیاتت و دلبریهات بگم خدا از چشم بد دورنگه داره عروسکمقلب خوووب و امااا مژدههههههورا ما دوباره داریم فندق دار میشیم چراغ خونمون پرنورتر میشه یه جیگر دیگه بهمون اضافه میشه و خانواده خوشبختمون داره 4نفره میشه چی از این بهتر عروسک مامان بغلشما هم این روزها خیلی خوشحالی همش میگی لباس مثل سوفیاتنش میکنم(ازبس عاشق کارتون سوفیا هستی) نیشخند دوست داری یه عروسک ماهروی دیگه مثل خودت نصیبمون بشه ای شیرین زبون مامان قلب این مدت حال مامانی زیاد خوب نیست اما با تمام وجود مواظب میوه های دلم هستم.راستی خوشگلم دومین سفر زندگیت به مشهد مبارک این بار دخترم اونقدر بزرگ و قوی شده بود که خودش به کمک بابا جونیش تونست حرم امام رضا مهربون رو بگیره زیارتت قبول ماه روی مادرماچ

برای دیدن بقیه عکس به ادامه مطلب بروید==>>

 خسته شده متفکر نههه ماکه باور نداریم...نیشخند

 

جشن 45ماهگی پرنسس نازمخوشمزههورا

تقدیم با عشق به اولین آموزگار مهربون خاله مریم گلمممقلب 

                                   تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
23 تیر 96 23:54
سلام. شما که دیگه فروشگاه متعلق به خودتون هست. دایانا جون بیاد از فروشگاه دایانا خرید کنه چی می شه! عالی. قدمتان را خیر می دانم. تشریف بیاورید و برکت بیاورید.
مامان آزی
پاسخ
چه جالب فروشگاهتون هم اسم دختر منه ممنونم
خاله بتی
16 مرداد 96 9:12
سلام تلفن قصه گوی خاله بتی متفاوت از همه ی تلفنهای قصه گو این شماره دارای قصه گوهای واقعی است بجای استفاده از صدای ضبط شده ی کامپیوتری و امکان پرسیدن سوال و کنکاش در داستان را به کودک شما میدهد و شامل خدمات شعر خوانی ٬قصه گویی و گفت و گو با کودک در مورد درخواستی شما میباشد هزینه تماس به ازای دقیقه ۱۰۰۰تومان میباشد که در تایمهای نیم ساعته و یک ساعته قابل رزرو هست در صورت تمایل ابتدا وجه مورد نظر را به شماره حساب ۶۰۳۷۹۹۱۸۴۷۶۷۸۸۵۵ بانک ملی واریز کنید تصویر فیش و زمان مناسب برای کودکتان را به ۰۹۱۷۰۱۲۸۰۶۴ تلگرام کنید قبلا از توجه شما سپاسگذاریم.