دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

تولد 4سالگیت مبارک پرنسس قشنگم

1396/5/18 16:22
نویسنده : مامان آزی
499 بازدید
اشتراک گذاری

جشن تولدت مبارک قشنگترینمممممجشن

مامانم قند و عسلم قشنگترین سرمایه روزگارم 4ساله شدنت مبارک فدات بشم وقتی ساعت چرخید و عدد 10صبح نشون داد یک لحظه تمام خاطرات زایمان و اولین دیدن روی ماه شما در ذهنم مرور شد چقدر زود گذشت چقدر با خوشی گذشت اما امسال ما کاملا متفاوت بود تولد شما همراه وجود یه جوجهبغل وجیگر وعشق جدید که تو دل مامانی داره وول وول میخوره و شما هم بیصبرانه منتظر اومدنش هستی جدیدا خیلی دوست داشتنت به نی نی بیان میکنی واسش عروسک میخری مواظب شکم مامانی هستی و هرجا میریم قبلش میگی مامان اگر نی نی مون خواستن بهشون نمیدیم خندونک وای که من قربون قد و بالات بشم الهی که فکرشم نمیکردم اینقدر قشنگ و شیک خجالتپذیرای نی نی بشی خیلی خوشحالم و شاکر خدا بخاطر این لحظات بخاطر اینکه خدا لایق دونستم که دوباره مادر بشم و این بهترین تصمیم زندگیم بود که شما هم هیچوقت تنها نمونی و من و بابایی هم تو این شلوغکاریها آینده عشق کنیم و روزبه روز از وجودتون جوونتر بشیممحبتمحبت

اما تولد امسال دخملی هم ساده و مامان بابایی برگزار شد بعد از بابا جون مختاری بزن و برقص برای مامان آزی خیلی سخت شده همیشه جای باباجونی تو این لحظه و تولدت پیداست و این تنها چیزی هست که مامان آزی رو تو دنیا عذاب میده اما یقین دارم پادشاه قلبم بابایی جاش خیلی خوبه و همیشه مواظب ما هست. شما که عاشققق کیک و تزئیینات میز تولدت بودی و کلی خوشحال و هر لحظه میگفتی مامان ممنونم از کیک تاج دار خوشگلمخوشمزهو همین برای من کافیه اینکه شما دلت شاد باشه برات بهترین آینده و زندگی خوب و بخت و اقبال بلند از خدا میخوام دختر ماهروی مادربوس

امااااا یه غافلگری خیلی قشنگتشویق اینکه عمه ناهید چون یادش بود تولده دخمل طلاست با ژالان و یزدان و مامان آمنه و آنیسا اومدن و مارو حسابی با اومدنشون سوپرایز کردنبغل دیگه حال دایانا خانم خیلییی خریدنی شد و اینطوری شد که تولد دخملی با بهترین حالت ممکن به انجام رسیدجشنممنونم از مادرم فرشته زندگیم و خواهرام و خانواده بابا داوود که همیشه در همه حال وجود با ارزششون کنار خودم و خانوادم احساس کردم عاشقتوون هستیم محبت

عکسهای پرنسس ادامه مطلب جشن

دوتا مامان جون جونیهااااابوسبوس

هدیه من و بابایی به دخمل طلابغل

جشن جشنجشنجشنجشنجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)