دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

شروع سال تحصیلی نوباوه👸😍

1396/7/12 17:06
نویسنده : مامان آزی
407 بازدید
اشتراک گذاری

الهی من قربون قد و بالات بشم عروسکم بغل آخه مگه عزیزتر از دختر مامان و عشق توراهیم هم تو این دنیا هست قربون شما و نی نی توراهیم بشم 😍

بالاخره 1مهر رسید و من و بابا داوود و شما به همراه یه دسته گل قشنگ برای تقدیم به خاله میترا مربی عزیزت راهی پیش دبستانی شدیم جشن بود و کلی شادی مامانها و باباها ایستاده بودن و بچها هم صف گرفته بودن و شادی میکردن شما هم با کلیییی ذوق پریدی بین بچها و دیگه مامان و بابا رو فراموش کردی😁 بعد جشن هم هرکسی راهی کلاسش شد و من و بابایی شمارو دست مربی خوبت سپردیم اومدیم خونه.

قربون وجودت برم که خیلی قشنگ و عاقلانه پذیرای این دوره قشنگ زندگیت شدی. اما جا داره مامان یه اعتراف کنم بعد از جدا شدن از شما یهو بغض شدیدی گرفتم و دلم هوات کرد و زدم زیر گریه شاید بخاطر اینکه هیچوقت شمارو جایی تنها نسپرده بودم شایدم برعکس و وابستگی شدید از طرف من به شما هست.

فقط از خدا هزاربار ممنونم که تونستم شمارو مستقل وبا تدبیر بار بیارم که این حس وابستگی بهت انتقال نداده باشم🙏

اما اینم بگم وقتی ظرف تغذیت رو اماده میکنم یه حس شادی و غرور دارم وقتی برای اولین بار من و بابایی شمارو تو لباس فرم مدرسه دیدیم برای جفتمون لحظه غیرقابل توصیفی بود وقتی ذوق و شوق هر روزت رو برای رفتن به پیش دبستانی میبینیم از خوشحالی میخوایم پرواز کنیم.

برای پدر و مادر خیلی لحظه شیرینی هست که ببینی ثمره زندگیت اولین گام های کوچولوش رو آروم آروم داره برمیداره برای رسیدن به موفقیت و هدف های بزرگ آینده زندگیش 🙌

برای دیدن عکسهای پرنسس به ادامه مطلب بروید=====>>>>>>

اینم اولین نقاشی دایانا خانم در پیش دبستانی😍

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)