دایانادایانا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه سن داره

پرنسس دایانا دختر زیباروی ما

👸🎊وبلاگ پرنسس دلینا آرام دل ما👈🎊👸پایین صفحه پیوندها👇👇

پرنسس دایانا و آماده شدن برای رفتن مهد 😍

1396/6/27 18:01
نویسنده : مامان آزی
314 بازدید
اشتراک گذاری

نفس نفسها شیرین دخملها عروسک مامانی نوآموز خودممحبت اول شهریور رفتم دخمل طلا خودم رو پیش دبستانی ثبت نام کردم البته نوباوه مربوط به جیگر بچهای 4ساله 👭من و دایانا جونی به اتفاق هم رفتیم تا دختری اول با محیط اونجا آشنا بشه و من هم با خانم محترم مدیر صحبت کنم.وای وای که تا پای دخملی رسید به اونجا مامان رو شوک زده کردی چنان شوق و ذوقی برای موندن از خودت نشون دادی که به سختی و وعده رفتن به خونه ماما مینا حاضر به برگشتن شدیبغلامیدوارم این شوق دائمی باشه جیگر قشنگممممبوس

بعد باهم رفتیم فرم لباس مهد که باید تهیه میکردیم اندازه بزنی وای که یعنی دخملی من اینقدر بزرگ و خانووم شده وقتی دختر نازم واسه اولین بار لباس فرم تنش کردن از شوق اشک تو چشمام حلقه زد واقعا لحظه شیرینی هست محبت فردا اون روز هم من و بابایی و دایانا خانم هرسه رفتیم وسایل که بهمون لیست داده شده بود تهیه کنیم و هر وسیله با انتخاب و سلیقه دایانا جوونیم خریده میشد من و بابا داوودی با هر خرید دفتر و مداد و... خنده به لبمون میومد آخه انگار دیروز بود هر دو باهم مشغول سیسمونی خریدن بودیم چه زود 4سال گذشت عشقمممممبغل خدایا بابت این خوشبختی بهترین همراه هرروز زندگیم و دوتا میوه های شیرین دلم شکر🙏

وسایل مهد نوآموز بعبارتی قلب مامانی😍❤

الهی من فدای دوتامیوه های دلم بشم عشق ونفسممحبت

                جشنجشنجشنجشنجشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

صدیقه
28 شهریور 96 8:00
سلام عزیزم.مبارک باشه دیانا خانم خوشگل. جنسیت نی نی کوچولو چیه؟ ایشالا که صحیح و سالم دنیا بیاد
مامان
28 مهر 96 19:48
وااای بچه حدید تو راهه؟ دخمل یا اقا پسل؟؟